در نشست نقد و بررسی برنامه تلویزیونی عصر جدید» در دانشگاه تهران چه گذشت؟
نشست تلویزیون به همت انجمن علمی-دانشجویی ارتباطات دانشگاه تهران در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، در دانشکدهی علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.
روابط مالی سازمان صداوسیما و دولت
دکتر مهدی منتظرقائم بهعنوان اولین سخنران جلسه با اشاره به چیستی اقتصاد ی در تلویزیون و روابط مالی سازمان صداوسیما و دولت و راههای درآمدزایی بیان کرد که ما میخواهیم با استفاده از ابزار قدرت و مسائل مالی به اهدافمان برسیم.
او اظهار کرد که اقتصاد ی هدف نیست و به منابع درآمد محدود نمیشود. همچنین صداوسیما بهطور کامل عمومی و دولتی نیست؛ تنها ادعای عمومیبودن را دارد و در واقع اینطور نیست.
منتظرقائم در ادامهی سخنان خود گفت: با رواج ویدئو و پخش برنامههای ماهواره از سال ۱۳۷۲، نظام نتیجه گرفت که باید رادیو و تلویزیون را برای مقابله با جهانیشدن محتوا متکثر کند؛ بدین معنا که محتوای خود را در قالبها و کانالهای مختلفی تولید و عرضه کند. در واقع تلویزیون خودش را بهعنوان نهاد استراتژیک معرفی کرد و از این مسئله بهعنوان یک راه درآمدزایی استفاده کرد. ایشان در این باره بیان داشتند که لازمهی متکثر کردن رسانه، پرداختن به عمومیسازی است که در نهایت، اغلب به خصوصیسازی میرسد.
خدمات مشاوره مدیریت، فضای مجازی و برنامه ریزی کسب و کار
خدمات مشاوره مدیریت، فضای مجازی و برنامه ریزی کسب و کار
انتخاب نرم افزار مدیریت خدمات آموزش در سازمان
تلویزیون ,تهران ,دانشگاه ,بهعنوان ,مالی ,صداوسیما ,دانشگاه تهران ,نشست نقد ,در واقع ,سازمان صداوسیما ,صداوسیما و ,مالی سازمان صداوسیما ,بررسی برنامه تلویزیونی
درباره این سایت