تجزیه و تحلیل یافته ها برای انتخاب نرم افزار مدیریت خدمات آموزش در سازمان
بررسی ها نشان میدهد که سازمان ها منشأ غالب مشکلات، نابسامانیها و بحرانهای اجتماعی را در سیستمها و فرآیند آموزشی خود جستجو میکنند. بنابراین آنچه در نسخه های پیچیده صاحبنظران توسعه مورد تأکید است و تجربه کشورهای توسعه یافته نیز آن را تأکید میکند؛ سرمایهگذاری برای انسان» و آموزش» مناسب نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین ابزار در مسیر توسعه خواهد بود.
موسس کمپانی پاناسونیک ژاپن در جائی گفته است: خداوندا تو را شاکرم که به کشورم معادن طلا و زغال سنگ و مس و چاههای عظیم نفت و گاز ندادی! اما در عوضش نعمتی به ملت ما ارزانی داشتی که پایانی ندارد و آن نیروی انسانی سختکوش و باوجدان و کار آزموده است.
آموزش در کشورهای در حال توسعه به جهت وابستگی و پیوستگی به مفاهیمی از قبیل کیفیت، بهره وری، کاهش هزینه های تولید، مشتری و رضایت وی، شبکه توزیع، فناوری، مدیریت بنگاه، سودآوری، کوچک سازی، عملیات کاری و بسیاری مفاهیم نوظهور دیگر از اهمیت بیش از پیش برخوردار گردیده است.
در این عرصه میتوان اذعان داشت که نقش مراکز آموزش در کشور به لحاظ لجستیک علمی و آموزشی که برای کوشندگان و صاحبان کسب و کار فراهم میآورد، نقشی بی بدیل و ستودنی است.
در سال 97 پروژه مشاوره و کارشناسی گزینش نرم افزار مدیریت خدمات آموزش» برای یکی از دستگاه های آموزشی کشور اجرا شد.
در این پروژه موقعیت مرکز به جهات نهادی، در تعامل با سایر ارائه دهندگان دوره های آموزشی تخصصی(رقبا) و همچنین در تقابل با مشتریان مطالعه و بررسی شد.
در ادامه گزارش روند بررسی این پروژه را بخوانید.
خدمات مشاوره مدیریت، فضای مجازی و برنامه ریزی کسب و کار
خدمات مشاوره مدیریت، فضای مجازی و برنامه ریزی کسب و کار
انتخاب نرم افزار مدیریت خدمات آموزش در سازمان
آموزشی ,توسعه ,مدیریت ,آموزش ,پروژه ,نرم ,مدیریت خدمات ,آموزش در ,نرم افزار ,افزار مدیریت ,نیروی انسانی ,افزار مدیریت خدمات ,مدیریت خدمات آموزش
درباره این سایت